每一次回家 (以前是探男朋友囉) ,都會很緊張,唔知小峰變成什麼樣子?

講0下聖誕節。
前陣子在團購買了一些漂亮的巧克力,送給同事做聖誕禮物。個造型,真係好靚呀!






過往對於雪人完全沒興趣,但這個雪人很可愛和鮮豔,忍不住就買了 3 盒巧克力。

 

點知……

去拿巧克力的時候,沒有留意檢查,就拿回家。返到屋企,發現原本一盒8片的小盒裝,只得7片。聖誕樹包裝,0下,東歪西倒。

呢間係比利時公司,咁0既事情會發生,有D 騎呢囉。



因為團購是半價,我又唔想為蝕0左 $10蚊再走一次去尖沙嘴,都打定輸數,但照寫了 e-mail 給這間公司,告訴他們下次小心D。買朱古力0黎食,係為0左開心嘛!呢件事會令人唔開心0架!

他們回應非常快,第二日朝早即刻回覆,並說只要我幾時可以去尖沙嘴的店,他們會送回那只雪人朱古力。(不過我要來送禮,個同事就少0左一粒囉)

今日公司 Xmas Buffet,我順便去一趟。那位滿頭白髮,成個教授似的比利時店長說,『已經沒有雪人了,給你第二款好嗎?』(是但啦!)

『你要一粒,我畀唔到你。我畀兩粒你0丫!』(1 pack)

哈哈,係聖誕鹿!好開心,多0左一粒。



今日Xmas Buffet 幾好食,已經向小峰報案,咁多0野食,我又肥返晒啦!




 
arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()