今年第一年到烏魯木齊跟小峰過白色聖誕,小峰特別在一家四星酒店買了25 號晚 聖誕夜大餐的自助餐門券,嘩!一張飛 RMB488,買兩張真係食0左佢一大份人工!

小峰說,RMB588坐前排約10 - 12 圍,在場我見到有免費汽水 1.25公升和紅酒各一瓶。我們的是後坐,沒有免費飲料,不過跟前排一樣,每人一盅佛跳牆。還有廂房的,RMB388一位,只是吃自助餐,沒有其他優惠。






這家酒店大門口的裝飾,柱頭積雪,地下也是雪,當時零下 19度左右





酒店餐廳,連牙簽套都好靚





 



到底新疆 4 星酒店的聖誕大餐食乜?




 



第一樣我去睇梗係甜品
















嘩!見到已經…






0下?




到底呢D 係乜00黎?因為我唔想浪費食物,所以無試過。







我好鍾意食甜品,不過今次只係試食0左一款咁多,當然唔係呢 D








生鏽蘋果……






仲有好多菜式,不過我連影相0既興趣都無,好似好多係國內中式早餐0 D 涼菜,應該叫中式沙律吧!




當然都唔係咁差0既,用鏡頭可以影得靚少少。







呢款炸籮蔔裡面係蓮蓉,好味0架!







仲有個碌柚大到成隻蕉咁大!



有海鮮食






有雞翼、羊肉串、帶子、西蘭花、火雞




仲有食0左都唔知係乜0野材料0既佛跳牆 (小峰話唔好食,我無食)


晚餐有表演節目,舞蹈、唱歌、雜技、魔術、抽獎。我最有興趣呢位歌手表演,真係令人驚嘆!








0係一個講國語同維吾爾族語,大西北,逐草四方沙漠蒼茫,雪霜撲面0既地方,見到呢個表演,真係開心到碌地!





 
arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()