跟小峰分隔兩地,一年才見幾天,所以會整好多0野,等呢位老公記住有一個老婆。

而家我問佢,你愛唔愛我0架,佢會話唔開心,因為即係唔信佢。

所以,唔可以好似以前咁,亂up 0野。

但係,小峰其實唔係好知道我鍾意 D 乜0野0架。兩個人仲係要多 D 相處。

我估我0地真係怪怪地,我細佬特登買0左部 Lenovo 送畀小峰做結婚禮物,等佢同我多 D Skype,但結婚咁耐,我0地只係 skype 過兩次,而家仲連 e-mail 都唔寫,情信更加唔駛諗。

追趕生活的人,很容易『忘記』要重視身邊的人,就算是自己的父母。

*****************************************************

前些時談及送禮物,blogger 柴虹B 講0左句好應棍0既說話:男朋友好多時都會買 D 自己唔鍾意0既0野。我想補充,見到男友買 D 唔鍾意0既禮物之後,自己仲要扮到好鍾意,收到好開心添!呢個先至攪鬼。JM 無理由無呢種經驗,係咪?

所以我同小峰講,既然佢有時會買飾物畀我,現在就讓他看看我平日的收藏,(真係收藏0黎0架,因為已經好少戴飾物,但又會買,女仔都係鍾意靚0野0既)


我愛藍。在橫濱買的項鍊,朋友都說很漂亮。 前年在旺角竟然看到差不多 style 的手鍊,立刻買下。只是,一次都未戴過,太重啦!


也是藍。很閃的長鍊,五瓣花像梅花。


依然藍。在美國買的飾物,喜歡不規格則的設計。又係無戴過,估唔到條鍊其實好重0架!


這條項鏈很西藏民族風,一見就喜歡,可是戴的機會應該無乜,呢條鍊超重呀!


丹麥的琉璃,因為貴,買的當時也十五十六,最後還是買下,那個琉璃在不同角度下會呈現不同顏色黃、綠、藍的。勁鍾意呢條鍊。



這條閃爍的水晶項鍊曾伴我去『戰場』。


 


這條項鍊算是最唔抵的一條。在挪威買的,原本紅心內有銀箔,因為不捨得戴,現在竟然氧化,沒想到質量那樣差,戴都未戴過呀!是 made in China 嗎?



回歸正傳,『玻璃殺手』。

前陣子寫過一篇『戰利品』。可是……

頸鍊都打得爛,唔認烏龍都唔得。
條頸鍊陪伴我好耐,爆玻璃當時唔知幾傷心,所以打爛0左都拿膠水黐翻。




連意大利馬賽克一樣打得爛


好似無乜特別0既手錶……無玻璃囉!又打爛0左。畀小峰知道原來老婆咁粗心大意,會唔會退貨呢?





神經俠侶中蝦碌婚禮,呢件首飾而家曝光…
http://blog.yahoo.com/_2AGJZ6NXYELIS7MPYB352QLAWU/articles/69215/category/%E5%9B%8D-%E5%A4%A7%E6%97%A5%E5%AD%90

好彩神勇媽媽將隻金 (金厄)由 U 型變返做 O型,不過都好大瑕疵囉。整得翻真係一額汗!







 

 

好0勒,小峰在拍拖時買了什麼飾物給我?
就是那條見到喊三聲的珍珠鍊 (在女人街見到,你會唔會買呢?)
還有一條銀鍊,點解佢會買呢條鍊,我真係唔明0架。不過條銀鍊係 925 0架!當時他收入微薄,幾百元工資卻買百多元的項鏈給我……



小峰不能帶團來香港時,託同事帶來的一面鏡子,當時我還以為叫我呢件豬扒照鏡
http://blog.yahoo.com/_2AGJZ6NXYELIS7MPYB352QLAWU/articles/69091/category/%E7%A5%9E%E7%B6%93%E4%BF%A0%E4%BE%B6

後來他說,這是南疆手繪鏡,細心一看,圖畫竟然是……心裡突然想起陳家洛和香香公主。
當時嚇了一跳,問小峰那些維語是什麼意思,他回覆是平安、幸福,我才定下來。到真正拍拖的時候,他才說,『其實就是向你求愛囉!那個時候不敢說呀!』




仲有就係呢樣。呢份禮物真係點都估唔到。



















一個首飾盒!貼滿金粉又會甩粉的首飾盒,好似幾十年前中學時代的盒子。收到時真係 Ar 爆頭。



男孩子對女孩子的心思,我不懂。不過我想,買呢份禮物送畀女仔,咁樣證明小峰拍拖經驗少囉!都係好事0黎0架!



arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()