後記:

l    我們參加的是『搏命行』的團隊,日日有日出,天天有日落


l    很高興認識了新朋友…開朗又靚女的 Carol曾去過南極的女中豪傑黃的雲;高人周師兄;當然還有到過『死亡之地』羅布泊,跟我同房又晚晚忍受我像女鬼梳頭兼成日『He He Hi Hi』,唉到樹葉都落晒 Helen
(點解 hehehihi?
http://blog.yahoo.com/_2AGJZ6NXYELIS7MPYB352QLAWU/articles/69161/category/%E7%A5%9E%E7%B6%93%E4%BF%A0%E4%BE%B6 )

l   從周師兄身上學到很多,不單是攝影,而是做人的道理。要記住,影相要有『主題』呀!

l  某君對我說,如果怪樹林沒有刮起沙塵暴,日落會漂亮很多。我卻認為,在沙塵暴下卻拍到日落,不是更加有趣嗎?
l    今次旅程買了三粒『話梅』,一塊沙漠玫瑰石,盛惠人民幣6元。大梁生說:『竟然駛06蚊買石頭,你真係敗家呀!』(知道啦,哎0也老爺)

l   今次我又繼續做身懷六甲的慈禧太后。爬上沙漠,結果被五個人 (王老師、導遊小馬、『見習導遊』小萬…,仲有邊個?)又拉又推才上到沙峰。下次自當繼續努力,畀多D人抬我上去……哈哈!



l導遊小馬…,無獨有偶,竟然是隨團中醫,大西北流行中醫導遊0

l   我影相唔係好靚,但大梁生話拍得顏色幾好,我成日話,我係0黎旅行0既,唔係影相0既,咁影得唔好,0係班師兄師姐面前都無咁瘀。


    零度至20度,典型大西北氣候,早羽絨少不了,下午也未至於穿短袖衣服。紫外線強,要帶帽子防曬,墨超防光,手套防冷,面罩防沙。最重要,一定要帶潤膚霜和防爆拆唇膏,像我這樣不計較不貪靚的人也頂唔順,第二天隻手好似唔係自己0既咁。有人用RMB3.5元買到當地潤膚霜,十分掂當,反而我的北海道馬油完全唔掂。

 
    -
  『搏命行』講到好差,無啖好食,但團隊隊員都覺得ok, 去旅行兼落後地方一定要將就,大家更覺得團餐比雲南元陽旅好吃。乾糧是留在銀川至額濟納旗9小時車程悶悶地吃的。早上拍日出五點鐘morning call, 五點半吃早餐,不要接受酒店打包雞蛋搾菜蒙牛硬餅那種由第一天到第五天都唔想食的凍早餐,好的導遊帶你行10 (其實是100) 去吃即搓即煮湯麵,跟著去捱一個小時西北風個熱早餐很重要。

    
    五天四夜住同一間金洋酒店,不用日日執行李,仲想點?下午飯後正光拍攝不理想,所以沒行程,日日(目訓) 晏覺,仲有得幫相機充電!金洋是額濟納旗最好的三星酒店,當然是當地星級計算囉!

    
    走戈壁上的公路,沒有崎嶇山路,不像到雲南那樣心驚膽顫。唯一不好之處就是戈壁灘沒有秀麗風景,也沒有新疆的沙漠公路好走。但景點距離酒店比較近,最遠的也只是一小時車程。日出在七時半至八時左右,日落約在六時十分至三十分,拍攝完回程8點鐘可以吃晚飯了。

     上洗手間

 乾淨,偌大……咁大片戈壁同沙漠,冇理由唔搵噠乾淨0既位置先至去0架喎!



 



大風沙




黑水城 


我去旅行個樣,見到那些像帶上鬼面罩的人,真係好想笑



講起8號仔,諗起李x街。好彩呢個8號仔夠義氣,我地6號仔不致流落戈壁灘。 



 很低的日落



成班人企定定0係度等羊,可能其實我0地先至係羊,亞領隊符生話,見D羊郁你0地唔好郁,D羊唔郁你0地先至郁…  


 


攪到我畀人話敗家的『三粒話梅』和沙漠玫瑰石

 



arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()