close

好多朋友見我成日掛住去旅行,好似有無盡盤川。

而家等我解構0下,不過你地唔好笑我。

我的工資不算很高,一半人工要供樓,仲有當然畀家用亞媽。

剩返落0黎,我0既駛費係:
返工交通:$18 x 5 天  x 4 星期 = HK$360
早餐:$20 x 4 星期  = HK$80 ......無錯!我0既早餐係一星期只用 $20蚊!
午餐:$15 x 5 天  x 4 星期 = HK$300 ......無錯!我0每日午餐只用 $15蚊!

我唔化妝、唔好買衫、最多買0下零食,咁,正常一個月0既駛費,連 $1000 都唔駛,你話我點會儲唔到錢去旅行?*=)) 笑倒在地 

不過,旅行讓我兩袖清風,所以又變成無錢。*:)) 開懷大笑 

呢期工作做到唔識做,真係想辭職,跟小峰返新疆算了。不過小峰說,決定在我,不工作的話不要後悔,因為他知道我是一個不能停下來的人,無時無刻都要有些事情要做才安樂。而且,唔賺錢,點去旅行呀!

唯有繼續捱0係啦!何況仲未供完層樓?

記得我曾說過,每年揀選新旅行地點時,常常開口中,講0下都唔得!

去埃及 - 恐襲
去冰島 - 火山爆發
去希臘 - 歐債危機,暴動
去意大利 - 歐債危機,暴動
去日本 - 海嘯
去雲南東川 - 地震

今年年初小聲的跟小峰講,去約旦,唔駛簽證,誰知突然伊朗有 戰爭危機,中東局勢有點緊張,今年唔諗住。
五月去沙巴…嘩!原來菲律賓同馬來西亞在沙巴有主權爭議,死咁多人。*:-O 驚訝 
找了很多資料,不如去濟州,小峰跟團又係唔駛簽證,點知南韓同北韓平靜多年的局勢忽然緊張。*:(( 嚎啕大哭 

計落旅費頗高,4天行程只玩2天半觀光,我和小峰不好購物。所以,我只好又揀第二個國家

睇中呢個地方,resort 極之吸引,在做特價,五天四夜團二人成行
-  2天住4星2天住 resort - Pool Villa
-  包機票、機場來回酒店接送
-  四天酒店早餐
-  兩次半天私人司機和導遊,
-  resort 入住其中一晚燭光晚餐
- 一次90分鐘水療
- 淨團費 HK$6930未計稅。

而這間 resort,如果自己在網上訂的話,至少要住兩天,訂價 HK$3200!


那張蚊帳床一直是我的夢想!但如果選擇這間超級酒店,因為屬自由行,加埋其他旅程路線費用就會很高,唔係好捨得。
原本揀這個目的地,不是為享樂,而是純粹觀光,小峰也說行程很吸引…


 

 













arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()