最近小飛也有跟公立醫院交手。

話說家中靚女咳咗幾個月,小飛覺得唔對路,最終把諱疾忌醫的靚女帶去看私家醫生。醫生診症後,懷疑靚女肺炎,立即寫紙照肺和照心電圖。

因為醫生覺得靚女比較嚴重,要求化驗所檢查報告立即出爐,之後醫生致電過來,話靚女個肺咳到花晒,心電圖報告就未出,要立刻送院再作詳細的檢查。小飛返去攞轉介信,醫生推介醫院係明X。

可以死唔可以病 (2)

小飛心頭一凜,但醫生話呢個區最近係明X。冇辦法,小飛唯有同靚女去明X再照肺。家庭醫生話,靚女肺炎,需要打抗生素,所以必須入院。

小飛同靚女去到明X,公立醫院就梗係排隊有排排,

可以死唔可以病 (2)

見到個醫生,唔好話我有 Halo Effect 嘅 Bias,我覺得個醫生係實習醫生。

可以死唔可以病 (2)  

醫生問靚女係咪要想住院,咁靚女就梗係話唔想,邊度有人話想住醫院㗎?

可以死唔可以病 (2)  

我問醫生。佢係咪要打抗生素,醫生就話唔一定要打嘅,都可以食嘅。照完肺之後,等咗一陣,  個姑娘話去攞藥就可以走。

可以死唔可以病 (2)

我問姑娘,佢唔係要住院咩?姑娘話,醫生冇講話要佢住院喎!小飛覺得唔知係好事定唔係好事,唔使住院,即係唔係好嚴重啦!

咁就同靚女返屋企。

小飛唔識藥物,淨係知啲藥要食晒,醫生開咗兩種抗生素。抗生素療程係唔可以停。食咗三日,原本行得吓但氣喘嘅靚女,變成氣弱游絲,跌哂 watt,郁都唔郁得。

 悲伤  悲伤  悲伤  悲伤  悲伤

食到第七日,靚女已經虛弱到乜都唔想食剩係反胃。晚飯時,小飛仲同佢講,食埋夜晚呢一次抗生素就唔使再食,慢慢就會好㗎啦!

到咗半夜三點幾,靚女突然叫小飛,同小飛講,個心跳到好亂,個腦不斷轉,V宏宏V宏宏。小飛覺得好唔對路,就話不如入急症室,一直驚去醫院嘅靚女竟然肯。仲同小飛講:「我驚今次真係要離開你哋啦。」

可以死唔可以病 (2)

見到靚女咁,小飛真係唔知講乜。只係諗,咳咋喎,點解會變成死呀?我係咪做錯咗?唔應該帶佢去醫院?

可以死唔可以病 (2)

因為明X有佢嘅病歷,雖然小飛唔想,結果都係飛的去明X。

夜晚個駐院醫生睇咗佢嘅病歷,就話佢要入院,又再照肺。我話上個禮拜咪照咗肺囉,醫生話入院程序上係要再照肺同驗血嘅!咁靚女一個禮拜內就照咗三次肺!

個醫生仲話,唔知點解靚女冇入院,因為自從新冠疫情後,所有肺炎病人都必須住院。

你問我,我問邊個啊?係你哋嘅醫生唔駛佢住院喎!

可以死唔可以病 (2)

雖然個醫生寫紙話要住院,但係等入院手續都等咗差唔多成粒鐘,一路都冇人理。呢個時候,細佬飛的嚟到明X。我同細佬講,唔係好對路,不如走啦!我哋轉去法國醫院。當我哋同姑娘講,我哋唔想靚女住院,姑娘就通知醫生,又走咗另一個醫生出嚟,話靚女個病好危險,肺炎喎,而且佢有心衰竭

可以死唔可以病 (2) 可以死唔可以病 (2) 可以死唔可以病 (2)

突然之間個病又變咗心衰竭!我覺得佢哋只係唔想孭飛。咁嚴重,點解一直要個病人等成粒鐘但冇人理。個病人話走先至咁講?

之後醫生就俾咗張「生死狀」靚女簽,係佢自願唔入醫院。簽完名之後,我哋就即刻飛的去法國醫院。

去到法國醫院,只有門診没有急症室,都係要照肺又要再做心電圖。不過當靚女照完心電圖,仲未第四次照肺嘅時候,明X醫院急 call,話驗血報告出咗,靚女低鉀,非常危險,一定要即刻返去醫院,必須住院!

可以死唔可以病 (2)

呢次真係嚇死我哋,因為低鉀可大可小,法國醫院話靚女必須住院,但佢哋冇急症室亦冇病床,唔可以俾靚女入法國醫院。最後同姑娘商量,我哋話唔想佢入明x,姑娘幫手 call 白車轉送去QE。

QE其實屬於東九龍,因靚女個病歷喺西九龍,如果唔係私家醫院 call 白車,靚女可能都入唔到QE,而要返明X。

就係咁,靚女喺 QE 住咗八日。期間不斷輸血,不斷輸鉀,不斷照心電圖,不斷打抗生素,  而且做咗照胃鏡手術。

見到佢隻手打針打到入咗黑手黨,真係好心痛。

可以死唔可以病 (2)

可以死唔可以病 (2)

QE 醫生好好,不過啲姑娘就真係人手不足,病人叫天不應,叫地不聞。所以靚女好返少少,就話一定要出院。

雖然出院,QE都要求靚女返去覆診,再照胃鏡。八日住院駛咗 $960蚊。

因為靚女唔想返去,結果我哋帶佢去咗法國醫院,搵醫生同佢再照胃鏡,靚女住咗兩日一夜,駛咗成 $81,000 蚊 !

可以死唔可以病 (2)

可以死唔可以病 (2)

可以死唔可以病 (2)

呢個經歷其實都有啲奇,明明係咳, 結果變成心臟有事,低鉀,低血小板,仲照咗兩次胃鏡同腸鏡。

 

事後檢討。
大家都要留意吓自己屋企附近有乜嘢公立醫院,如果有急症嘅話,呢啲醫院你有冇信心?
如果你係唔想去嗰啲公立醫院,就要睇吓你屋企附近嘅私家醫院有冇急症室。好似我哋咁,附近嘅公立醫院,就只有明X同埋公主。如果兩間都冇信心,就要睇(私家)法國同埋浸會,但係法國醫院係冇急症室嘅,咁即係話,我哋只能夠揀浸會,因為浸會係有急症室。大家都要查一下屋企附近的醫院資料。

人係好化學嘅,希望大家平平安安,身體健康!

arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()