close

2007年新年後,跟北疆團友第二次聚會,我們在討論去雲南元陽梯田拍攝。


http://hk.myblog.yahoo.com/ryuhei05091983/article?mid=1599


Joanne,佩雯、朱伯伯,他們各自參加團隊到元陽拍攝,弄得我和 Lucien, Charlotte 和亞博,和另一團友亞強心癢。聚會之後,我們也決定明年二月新年後,到元陽一行。


http://bokbokland.com/Travel/yugu08/terracecover.htm (亞博的作品)


2008年發生了雪災。我和 Lucien,  亞強和 澳洲梁生的旅程延期至三月。當時參加了『博覽行』的團隊,我打電話給老闆Tony,他聽到我們將有4人參加,就特別開團收客,我和Lucien, 亞強也付了訂金。當時也跟小峰說,不如跟我們一起去旅行照顧我,我們在昆明會合便可。可惜小峰有工作在身,最後都沒有答應陪我


差不多二月份,梁生因工作事忙,無法返香港,我立刻致電旅行社,口頭告訴他們梁生不參加。而由始至終,梁生沒有付過訂金。


因為元陽梯田是很熱門的攝影點,所以很快團隊便成團。到了3月16日出發前一星期,旅行社也打電話來要求付尾數及約時間開茶會。當時旅行社聯繫我的是 L 小姐,她並提出叫梁生付款。


『0下?我咪通知0左你0地梁 x 唔 Join 團囉?!』


L 小姐話:『係0羊?咁我改翻記錄啦!』


過了一會, L 小姐打電話給我:『因為你0地少0左梁X 小姐,你得翻一個人住房,要付單人房附加費 $1800。』


『唔係喎!由頭到尾都係得我一個女仔,梁X 係先生0黎喎!我唔會畀單人房附加費,你0地搵女領隊帶團咪得囉!而且,返大陸,邊有單人房附加費0架?又唔係去歐洲、日本呢 D 貴地方!』


『唔得呀!已經派了領隊,而家轉唔到女領隊啦!真係有單人房附加費0架!我問0下睇0下有無得平D 啦!』


剛好同事胡小姐在身邊,她聽到我的事情,竟然對我說:『乜呀?邊有返大陸要單人房附加費0架?唔好畀呀!』這時,L 小姐致電回覆,費用不能不付,不過可以減至 $1200。


胡小姐在我身邊說:『唔畀!最多退團!減價都唔得!』


0下!我想去旅行呀!仲約晒朋友呀!不過,小飛在同事面前又唔衰得,結果扮惡,用很決絕的語氣跟 L 小姐說:『你減價我都唔接受,你要收我單人房錢,我就退團,最多蝕 $3000。我有同你0地講梁生唔去0架嘛!仲要係梁生唔係女仔,你0地唔問清楚就當佢係我同房之嘛!你地可以調動派女領隊0架!』


L 小姐被我很重的語氣『招呼』了,沒辦法,只好通知老闆,最後她打電話給我:『我0地查記錄,Tony知你係第一個報名來開團,今次發生這樣的事件,大家都有責任,所以 Tony不想你退團,今次就豁免單人房附加費,不過下次唔好啦!酒店真係收我0地錢0架!』


嘩!太好了! (原來惡就得0架啦!) 之後我們約定時間,到『博覽行』開茶會。


當然,發生這樣的事,會報給小峰知道。小峰說,『現在真的有單人房附加費的,你們還住昆明,大城市四星酒店,旅行社沒有騙你,但收客處理時草率了。不過這件事件雙方都有責任,下次都要白紙黑字寫清楚。』


後來才知道,因為旅行社的客人多數是熟客,大家都是喜歡旅行和攝影的,所以老闆沒有特別跟正常的收客程序,才有這樣的事件。無論如何,小飛以後都會醒目,免得大家出誤會和錯漏。


之後開茶會,L 小姐講解行程 ( 領隊另人),我們就在3月16日出發。




P.S. 上面提到被我野蠻糟質的 L 小姐,正是之前誤打誤撞到了我的博客的『姑姑』。當時我向小峰提到跟旅行社的 L 小姐『交手』,小峰說,那是領隊呀!跟她合作了幾次,是個很男兒氣慨的女子,因為曾經合作帶團,所以 L 小姐也知道小峰是臥虎藏龍的『醫師』。這樣,L 小姐畀我鬧過,我又見過佢。但佢又唔知我係邊個,更加唔知原來我就係小峰0既野蠻女友。

arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()