close

今次參加美麗華旅遊的吳哥窟一行,真的『損失慘重』。一開始報名就有點騎呢,不過信那個職員說話,心想人家是專業嘛!不要質疑別人的專業,呢次就衰0左啦!

話說他們的五天團有AB團,相差只是500元,報名時問職員有什麼分別,其實朋友一開始就說落後國家,都係揀A 團,又唔係貴好多。但職員說,其實兩者只係5星同3星酒店的分別。他們選用的酒店,就算3星都ok 0架,根本唔駛畀多幾百元住5星。咁,5星就梗係外型靚 D 啦!在期間不斷說無必要住貴D。我和朋友感到很奇怪,旅行社唔係鍾意客人買貴團0羊?之後問0左佢好多問題:

- 乾唔乾淨0架?有無熱水沖涼?
-有無鬼0架?
- 距離A 團酒店遠唔遠o架?........
- 偏唔偏僻?要幾耐車程才到?治安點o架?........10分鐘距離,好近o架!吳哥窟個地方有幾大o丫?
- 領隊住邊o架?....一定係B酒店,公司邊會畀錢領隊住貴酒店?從來都無。
- 會單人夾嘛!........都唔會畀領隊住5星酒店o架!

樣樣都好似ok,仲話領隊係一定住B 團酒店,就算單男或單女,都係一定唔會住到A 團5星酒店o架!就係咁,我同朋友覺得個職員想同我地慳錢,既然領隊又一定住 B團酒店,有照應,我地就報了B團。

到了起程前一晚,領隊打電話給我的朋友,說我們是唯一一組報B 團,女領隊跟其他13個團友一齊住A 酒店!

o下!咁都得!我自己跟小峰住慣 cheap cheap賓館無所謂,但我的朋友平日少出旅行,而且一定跟團,她當然很擔心。我就立刻打電話給領隊,要求轉A 團,個領隊話,以為我地因為價錢問題,所以特登報B 團。我話,500蚊,出街食飯兩餐都去o左啦!你同事出力推介我地先轉B 團o架!就講翻當日那個職員點樣推介我o地。

原先我想,時間太趕了,明天就起飛了,能轉團的希望不大,不過還是搏一搏。結果,飛到去金邊午飯時間,終於回覆,梗係轉唔到啦!

當時真係好{男女男}。點解旅行社編排團隊時,發現個團叮o左兩個女仔去 B 團,領隊又唔同埋一齊,都唔會問0下個客,會唔會upgrade做A 團。他們出團在編排、行程上也容易嘛!仲有係如果我0地兩個女仔有乜事咁點算?係咪畀少500蚊住得 cheap D 就話之你死?

美麗華做o野真係好唔細心!

去到金邊,當時我直情黑面鬧領隊,個領隊好驚,畀個熱線電話我叫我返到香港投訴 {你話佢係咪 shock shock 地?梗係解決目前情況先再講嘛!}  ,又畀我 feng 完一輪,之後就話在酒店有乜事可以打電話畀佢。半個鐘頭車程會到!聽到咁我仲興!24元一分鐘,點打電話畀你呀!你畀錢呀!仲要半個鐘頭先至到,唔係10分鐘o羊?!


之後佢唔知o係邊拿了張當地電話卡給我朋友,話有乜事情可以打電話畀佢或導遊。

事情已經無轉寰餘地,我們只好住B酒店。有個師奶團友話,她們揀A團,5星酒店早餐豐富D 嘛!3星酒店邊有好食早餐? 嘿!我又真係沒想過這一點。

第一天

飛機上看到三河匯流,最初不知是什麼,現在想起,可能就是導遊說的四河交匯。包括上湄公河、下湄公河、 洞里薩河、百色河,四 條河流交匯在金邊市區 的東邊,因四河匯流而 被稱為「四臂河」。



導遊帶我們去看四河匯 合,我們看到這個,也 不曉得是什麼回事。


 在車上看到這些,第一時間想起…好彩原來是聖誕禮物包。


 
舊式的電線


 
飯壺


 

 
獨立紀念塔 - 紀念19 58年法國結束在柬甫 寨的統治


 
中央市場 - 買平價衣服、飾物的地方


 


戰利品…買來返男家擺酒時穿的


金舖,可兌款柬幣 



柬越友誼紀念碑,紀念 推翻了紅色高棉!







arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()