聖誕節,很多時朋友都會送聖誕禮物。其中有一件禮品我常常收到的,就是水杯。我邊度用得咁多水杯呢?所以有些漂亮的,如我最喜歡的史力奇,就會留下來收藏,其他的會捐到慈善機構。

有兩個水杯,我十分喜歡。一個是不捨得用的保暖杯 :



我的一個是白色的 Patrick Cox,小峰的一個是黑色的。





另外一個,真係好好笑:



 










小白呀!小白咁貴,點捨得買呢!同事不知在何方,竟然買了一個『小白』送給我。我一直不捨得用。今年終於拿出來在公司使用。有好幾次,斟茶後放在 pantry 走開,同事見到,眼都凸埋。『嘩!邊個將支白鏡放0係 pantry?』當我返回拿杯子時,他們都『難怪』,原來係小飛,『啊!原來係你0既!將支白鏡放0係度唔怕整濕0羊?』我打開杯蓋,他們當然哈哈大笑,覺得個保暖杯真係好型。

上星期,又有同事到茶水間,見到小白,美女當時唔敢掂支鏡,但又好好奇,當我返回取杯時,她才恍然大悟,猛話要摸0下小白。
我後來說了一個故事,當年去北疆旅行,在一個山崖上拍攝黃河九曲十八彎時,有位團友不小心沒有貼好魔術貼,衫袋中的短鏡在他彎身時掉下,碌落山坡,幸好有塊小石擋住,鏡頭沒有跌落山崖,但衡在10步之內 的山崖邊。

到底行唔行出去執返支鏡?

身邊的團友說要想清楚執唔執,因為個斜坡都幾斜。
結果,這個團友真係走出去執翻支鏡!  鍾意影相0既人真係黐線0架!



另外一個故事,我們去五彩灘拍攝黃昏,有女團友架定腳架在木橋上拍攝。一個大風吹來,腳架幾乎連相機跌落山,本能反應,整個人俯身撲前拉住腳架……咁,唔好彩就會連人帶相機跌埋落去囉!咁,呢次好彩無事,但係畀領隊卓先生見到呢件事,返回旅遊車上就梗係話兩句,無0左相機就算啦,下次唔好啦!

都係0個句, 鍾意影相0既人真係黐線0架!



我的鬼靈精怪美女同事聽到這個故事,忽然說:『你去馬爾代夫,記得帶埋小白去,到時0係水屋,你扮烏龍,支鏡跌落個海度,小峰咁錫你,又知你鍾意影相,睇0下小峰幫唔幫你執翻?』

0下?咁都得?小峰唔識游水喎!雖然馬代有些地方水淺,我估到時我會帶小白去,不過扮跌落個露天泳池算了。


跌落浴缸都得




唔係好深0卦!


水池


arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()