炎夏未過,攝影人已經安排九、十月份秋色之旅。

雖說世界那麼大,但世界又真細小。
記起有一年,幾位男同事去海南島旅行,在香港機場試玩相機,就是拍攝大家最喜歡,閘口候機廳的電子登機告示牌。

旅行回來,同事給我看照片,發現他們唔覺意在機場亂影一通的照片裡,有一個坐著的待機乘客樣貌很像我的一個同學。
我轉發了照片給同學們看,『大家睇0下,乜0野叫做人有相似?』
那位女同學回應:『直情係我呀!咁都畀你同事影到!』

呢個故事係話,千祈唔好做壞事,人0地係會睇到0架!天網恢恢,疏而不漏呀!



另一個世界真細小的事件,發生在我的內蒙額濟納旗之旅。
我跟北疆團友 Lucien 和大梁生參加團隊去旅行,他們特別從澳洲飛返來。
在機場閘口待機往寧夏時,見到一個拖著黃色工具箱,高大瀟灑的男子路過。
Lucien 一望,竟然是他的朋友。
他大聲一叫朋友的 Kelly 的名字,二人相望,啊!真係『橋』呀!原來大家都在同一天去旅行。
Kelly 剛從美國飛返來。

Lucien 問 Kelly 今次去那裡,Kelly 說:『我去內蒙影相呀!』
Lucien ︰『咁0岩?我又係去內蒙呀!你坐邊班機呀?』
『我坐呢班機呀!』
Lucien︰『邊得咁0岩線0架!我跟團去額濟納旗,妹妹仔小飛介紹我去呢個地方玩。』
Kelly:『我都係跟團喎!我跟博覽行呀!』
你話世界係咪細呢?原來 Kelly 係我0地團友。



額濟納旗對很多朋友來說是陌生的地方,大家只知蒙古有草原、大漠。這裡還有胡楊林。當年去南疆,小峰沒有帶我去庫爾勒看胡楊林,任性的小飛跟小峰冷戰,弄得他失魂落魄。回來香港後發現額濟納旗,立即轉移陣地,這裡有更多漂亮的風景。
http://blog.yahoo.com/_2AGJZ6NXYELIS7MPYB352QLAWU/articles/69155/category/%E7%A5%9E%E7%B6%93%E4%BF%A0%E4%BE%B6


arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()