都話0左唔識煮飯煲湯啦!

今次見到東方紅的湯包好似幾好,加上網友亞 3 同大肥人教路,應該可以煲一個靚湯給小峰飲0下0卦?

原先小峰說北方人不愛喝湯,但見到湯包的材料資料後,他都話正呀!

小峰想試花旗蔘靈芝湯。在他上班後,我開始學煲湯。好了,先看湯包教路怎樣處理。



家裡沒有雞或瘦肉,小峰說就用鴨來代替吧! (不懂溶雪,好像不是用水解凍的)



幸好有 ipad,在廚房一邊看資料,一邊煲湯。 Save 了網友教路的資料和東方紅在網上的食用方法。







亞 3 話要出血水,原本半熟0既鴨,鴨腿依然出血水0架!







開始煲湯。弊!湯包寫著要煲 12碗水3小時;電子瓦鍋則8 碗水8小時。小峰屋企竟然用壓力煲,咁即係幾碗水幾小時呢?

在8碗水,80分鐘後

















0的水去晒邊呀?




撓起湯渣,得返咁多水,一個湯羹咁多





於是懶醒0既小飛由頭再0黎過!將湯渣放12碗水煲 3 小時應該得0既!今次轉用真空煲。




煲了一小時後,去睇火

















仲大鑊!火農0左!




最後,小飛又撓起湯渣,放在飯煲,開水6碗,保溫,等小峰返0黎飲湯。



小峰放工回來,喝著咖啡色的水說:『這個湯實在很苦呀!』

『你還是不要再煮湯了,我怕你帶十多個湯包來,結果我一碗也沒得喝呀!』之後他收埋晒D  湯包了。











不過小飛不甘心,31號飛回香港的早上,不斷要求小峰讓我煮一個湯給他。最後就試煮了比較簡單的玉竹螺片湯。


今次用壓力煲,煮了30分鐘 (大肥人教路),終於有湯飲啦!
雖然鹹0左少少,不過已經似係一碗湯啦!螺片好好味添!


arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()