close
上星期有同學生日,我們 What's App 祝賀時,同學說,有另一位同學也在這天生日,竟然是同月同日生。

相識不容易,還是同月同日生,那是難得的緣份!


到了小飛生日,我的朋友知道了,也來祝賀一翻,她說,意想不到,她的上司跟我是同月同日生的!
我認識她的上司,所以也很驚訝,因為她也喜歡去旅行,喜歡攝影,性格率直,原來,大家都是獅子座!難怪!




小峰說買了禮物給我,要我猜猜。

提示:很小的;實用的;有點閃亮的;紅色黑色和白色的。

嘩!點估呀?


小飛想了想,很開心,難道他買了我想要的東西?

KISS

















結果梗係唔係啦!神仙水咁貴,佢送畀我就發達啦!

開估:





唔知係乜東東,竟然是口紅。
囧囧囧囧囧

其實老公送禮物畀老婆,乜都要話鍾意啦!但係,唔鍾意扮鍾意,但又唔會用,都唔知點攪。小峰仲話問同事意見先至送呢份禮物畀我。黑线

咁佢又唔知我鍾意乜顏色,又唔知邊隻顏色先至襯我,點買呀!他的同事大整蠱,叫佢買兩隻顏色,一隻唔0岩仲有第二隻。呢位仁兄真係要畀個『服』字佢!
呢位仁兄係化妝品 sales,我老公就咁幫襯佢買0左兩支唇膏,一盒粉底!但其實除0左影結婚相同埋結婚0個日,同埋返山西擺酒,我都從來無化過妝。唔明小峰點解會畀人(乙水) 到買化妝品。


想起 Joey 說過,生日禮物想要 Canon 餅鏡,不過得得無買畀佢。
有錢就買0野畀自己囉!自己買0野畀自己一定0岩心水。


我問小峰,估0下我買了什麼給自己。

提示:圓形的;實用的;有點閃亮的;有黑色的。某些興趣的人會用的。

小峰即刻答:鏡頭!

邊得咁富貴呀!今天買了一塊鏡給自己。










arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()