close

有一首日本歌,單名「指」,浪漫悽怨。

 

同じ夜 同じ星 だけど違う場所

今 寂しくはないのか?

君はどこにいる

人さし指 5本の指 10本の指

君の肩を 胸を腰を 暗闇に描く

君を抱きしめた この生きもので

思い出より 君を憶えている この指で

 

相同的夜晚,相同的星星,但不同的地方

你現在寂寞嗎?

你在何方?

食指,   5根手指,   10根手指

在黑暗中描畫出肩膀,胸和腰

擁抱著你

我用此手指,從回憶中記著你

 

我估計今期最多人會考慮的事情,就是接種新冠疫苗⋯⋯到底打唔打疫苗?打邊隻疫苗?都是大家設身處地要考慮的問題。

關於國產的東西,作為世界工廠的中國,相信全球難逃使用 Made in China 的貨品,中國亦有大量的糧食出口到香港。但一說到醫療服務,相信很多人都會抗拒,或猶豫不決。回想起2006年,當我們去北疆旅行的時候,就發生了團友佩雯腹瀉的事件,當時的導遊小峰說,可能她會脫水,要送她到醫院。佩雯就梗係打死都唔制。最後小峰就出動「火刑」,令人眼界大開,幸好佩雯後來不用送進國內的醫院。

事隔10多年,點都好,你依家問我,話要去國內的醫院,我都會唔肯制,因為不了解他們的水平和制度,沒有資訊,所以沒有信心。不過小飛曾經有一個唔浪漫但"淒怨"的 門診經驗。

話說很多年前,小飛要帶鬼佬鬼婆同事上深圳跟另一批外國精英客戶去參觀工廠,在上水火車站落的士的時候,又烏龍上身,意外地被車門夾親隻左手食指。

shock.jpg

我望吓隻手指,十指痛歸心,血流如注,即時用紙巾包住隻手指,之後到票務處,我舉起隻紙巾沾滿血的食指,問票務員,「請問有冇膠布?」個票務員大吃一驚,不過回答說:「我哋冇膠布,你入咗閘就會有藥箱」,小飛只好帶同事入閘。

emoji10

在月台上,我東張西望,看看有沒有車站人員協助,當時有一個月台職員,走過嚟同我講:「小姐,行埋一邊」其實我當時stand behind the yellow line ,佢覺得我阻住佢行過乎?

咁我就同佢講:「先生,請問你哋有冇膠布?」我舉起隻血染的手指,個職員眼突突,一聲不響地,行開咗!

我心諗,咁都得?

No.jpg

跟住火車嚟到,唯有忍痛上火車,好彩在車上停了流血,一站到達羅湖後,有公司車安排接送我們到工廠。

到達工廠,我把同事安頓後,就跟工廠老闆說,我的手指受傷了。老闆是香港人,他檢視一下我的傷勢,翻開紙巾,食指已瘀黑,指甲半脫落。

他說不行,不可以用膠布,擔心破傷風,要把我送到醫院去。

shock.jpg

小飛心頭一凜,不計有工作在身,我不想去醫院,但老闆堅持,吩咐他的一個女同事送我到醫院,大約10多分鐘車程到達深圳當地一間小醫院。

辦好門診登記手續,大概等了半個鐘頭,醫生來看傷勢。他說指甲已經半脫落,要把它剝離,另外看看要不要打破傷風針。

6

嘩!監生剝隻指甲落嚟,咪即係滿清十大酷刑?小飛梗係點都唔肯制。醫生話,唔剝隻指甲,你隻手指會繼續痛,好慢先至好返。我問用乜嘢嚟整甩隻指甲,佢話咪攞指甲鉗剪甩佢囉。

calm down.jpg

小飛就情願慢啲好返,都唔想受滿清酷刑。醫生就問小飛,有冇藥物敏感,但係小飛就真係唔知道,點知自己有冇隱性疾病呢?咁護士姑娘就話幫我檢驗一下,喺我嘅左臂打咗支測試針,大約15分鐘左右,看看針口有冇紅腫,就知道有冇藥物敏感。

小飛就覺得自己唔會有啲乜嘢藥物敏感啩,過咗15分鐘,姑娘返轉頭來睇小飛,就話唔得喎,小飛有藥物敏感,所以唔可以打佢哋嘅破傷風針。

門診經驗就係咁。自己覺得當地醫院都係正常醫院嚟嘅,不過如果係住院就真係唔知道啦!同埋呢個經驗已經有十年,國內嘅醫院進步程度, 醫學水平如何,其實都唔係好清楚,但應該都先進好多啦啩。

講返打疫苗,冇確診中標,唔駛死; 打咗疫苗反而有機會會死。要選擇,真係頭痕,自行判斷。

life.jpg

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()