close

一直擔心柬甫寨國家落後,衛生差,食住不好。但原來食的方面很好味,比起大陸團的團餐好味很多。







第一晚的一餐是很豐富的地道自助餐。

我們的導遊是一位華僑,年紀大的亞叔,我們叫他做發哥。原先以為可以聽到很多柬甫寨的故事,赤柬歷史、吳哥神話…。誰知,他真係講0左等如無講,只係用金邊拼音變成廣東話就當講0左。結果,我決定自己刨維基,嗯。

發哥唔係唔好,真係好努力照顧團友,幫團友在景點最佳位置影相,幾十歲曝曬走來走去,不過,我地同團友真係想知多D 柬國的事情,在第二天由金邊往吳哥窟六個小時車程,他只說了10分鐘…。不過,已經好過領隊 M 小姐,除了第一天上車講0左一句我係 M 小姐,導遊係發哥,跟住乜都無講過!到第二次我再聽到佢用咪講0野時,就係 last day 0個日問收小費!

點解我咁興恰恰呢?事緣第一日我扮惡,講明兩個女仔叮0左出0黎B 團,有事點聯絡?M 小姐之後不知從何找來一張當地電話卡給我的朋友,說如果有什麼事就打電話給發哥。 {唔係打畀領隊!} 。都好啦,都係想安心0者。

之後我地發覺有兩件事唔妥,第一就係次次停車休息同客仔爭廁所用。第二就係完全不交帶morning call 時間、早餐時間,全部都是發哥做。連去酒店,都係第一時間走0左入去無理團友,更加唔駛諗我地兩個 B 團團友,就連行李唔駛落 A 酒店都唔交帶。最後係發哥帶我地去 B酒店安頓我地,M小姐落車後我地再無見過佢,或留低一句話點樣安排我地。

第二天早上,我們加插自費項目萬人塚。因為我不想看骷髏骨,另有一家有小朋友的團友也不去看,所以發哥訂了時間,幾時眾人重新集合,他則帶領隊和參觀的團友去看萬人塚。

明明約了9:30 am 在 B 酒店等旅遊車接我們,結果,我們痴痴的等,足足等了45 分鐘!

我的朋友覺得不妥,打電話給領隊到底發生什麼事, M 小姐說,『塞車呀,遲0左,0黎緊啦!』

喂!你遲0左,點解唔通知團友!要我地搵你!遲到又唔係45分鐘之後先知,點解唔係預見會遲到就即刻通知團友?

『我無你電話呀!』

咁都講得出!張電話卡係你畀我地0架!連電話都唔抄低?我地有乜事,唔能夠打電話畀你,係咪從此失去聯絡唔關你事?仲有就係第一晚我地同發哥交換了電話,發哥有電話卡號碼0架!領隊唔駛同導遊溝通0羊?

之後我們跟A 團團友談起,原來那一家五口沒去看萬人塚的,也是在酒店等了30分鐘,大家明白行程可能有時會有延誤,但M 小姐回到酒店,遲到一句 Sorry 或解釋都無,當無事發生過,所以他們都{男女男} {男女男} 0地。


之後我們去波爾布特戰爭博物館。
Tuol Sleng Genocide Museum : 柬埔寨首都金邊附近的一所博物館,原為一所高中,名為Tuol Svay Prey,學校共有五棟建築。1975年,該學校被赤柬改造成集中營和集體處決中心。建築物周圍布滿帶高壓電的帶刺鐵絲網,教室被改造成狹窄的牢房和拷問所。為防止犯人逃脫,窗戶被鐵條封鎖並纏繞電線。改造後該地區被重新命名為第21號安全監獄,簡稱S-21,又稱為堆屍陵(Tuol Sleng),意即「有毒的高地」。

據估計在1975年至1979年紅色高棉執政期間,S-21集中營至少關押過14000至15000名囚犯(部分人相信總數超過20000人),其中僅有7人倖免遇難。

1975年4月17日,紅色高棉攻佔柬埔寨首都金邊,建立民主柬埔寨政權,即日宣佈廢除貨幣,把全國所有城鎮居民驅趕到鄉郊,強迫集體務農,並屠殺所有知識分子。當政的三年八個月期間,估計全國五分一以上人口死於饑荒、勞役、疾病或迫害等原因,是20世紀中最血腥暴力的人為災難之一。(資料:維基百科)

有一點遺憾,發哥並沒有詳細解釋裡面的情況。監獄內第一層全是受害者的黑白照片。例如其中有幅照片,一個女人抱著嬰兒,照片放得特別大,我們心想一定有原因,就問發哥有乜原因張相咁大?但發哥只說,無0野呀,張相放大D 之嘛。








十分殘酷的圖片,把骷髏骨砌成柬甫寨地圖。小下面一個個玻璃箱其實裝著死難者的頭骨,我沒有拍攝進去。


這是牛奶果,撕開後,吃的時候會有黏黏的白絲。


金邊往吳哥路上,田野間都是高低錯落有 緻的樹


那些國家的人喜歡蹲在 廁板上解手?



$1美元的冰糕條…我 被可愛的包裝袋騙了
arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()