close
小飛係一個對於投資完全唔掂的人。買『估票』,買0個樣死0個樣。我的理財師 (其實係我個保險經紀) 已經話我,唔好買股票,真係十賭九輸。我連買基金一樣輸,唔見 賭本70%,所以我已經唔信任何基金,亦唔再買股票,雖然而家仲係大隻蟹,唯有等下一個 cycle 鬆綁。

所以,咁辛苦賺來的血汗錢,就咁無晒,不如拿來去0下旅行,自己都叫做玩0左,享受0左嘛!


唔貪心,買恆生。我的同學在加拿大的銀行工作,給我們的提議,買恆生又好過買匯豐,利息高一點。不過衰貪心,又點會聽得落?投機最後就是蝕錢受綁。

最近睇返經典投機項目,莫過於隔山買牛……買美股。

第一隻純粹跟人買,所謂專家看圖表、年報表,作出分析後自己買了,於是我又跟風。
第二隻買的是太陽能股,看的是將來無污染能源的需求。


結果:


第一隻是 PMI,是 Mortgage Insurance 公司。金融海嘯後,很多人房產 mortgage 未能還債,市值蒸發,即是好機會『買平貨』。
2009年跟風買的時候,好像是 US$2.75 一股,曾經升上 US$10元。
去年宣佈破產停牌!8月5日重組後復牌,股價 US$0.054 一股。








另一只經典,尚得太陽能,2008年股價高至 US$80 一股,2013年三月宣佈破產,曾低至只剩  3毫子美金。現在已經升翻,到 US$1.28 一股。




呢篇故事教目訓我0地,做人真係唔好貪心

PS :我而家0既投資,就係賺人仔……等小峰養我。
arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()