年初三,一早起來,為小峰準備早餐。
呢份早餐好正0架! AI Bakery的 muffin 呀!

梗係配埋那套骨瓷杯碟,喝果子茶,當作吃了英式早餐啦!(好似好高貴咁。)


我以為帶了武器在身,可以煮餐靚早餐給小峰。原來煮雞蛋也不容易!

我曾經見過媽媽煎蛋很容易,在鑊邊一敲,就打開雞蛋。
原本有樣學樣的我,梗係做唔到啦!一敲隻蛋,成隻漏出來,攪到廚房灶頭『一鑊粥』。

小峰聽到我大叫,跑來看個究竟。之後說,『你不懂得打雞蛋要用碗裝著嗎?』

『今天的晚餐,還是由我來煮吧!你煮的話,我們是不是需要出去外面吃呢?』

嘩!唔好咁講喎!我唔係咁差嘛!

雖然樣衰,但在家裡四天,總算做了一些能落肚的東西給小峰吃。


第一次的早餐,做了  SUN,旁邊有一堆炒雞蛋,小峰問係乜0野0黎……咁尷尬,點答呢?咪就係失敗0左0既 SUN 囉! 




第二次早餐,唔敢煮 SUN, 原本想整到好似日本玉子咁,結果煮到『豆皮』。





呢個蛋白 (他們叫蛋清或蛋羹,外表 ok, 但小峰話……點解面頭唔熟0既?……我焗過0架!佢唔熟之嘛!

arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()