close

因為冰島的旅行社幫我買了那張時間超趕的內陸機票,讓我對這次出行非常後悔,真係次次都係咁!

小峰說:『計劃趕不上變化(用國語讀出) ,不要想太多了。』

另一件令小飛沮喪的事,是今次重遊冰島,原本是想看  Holuhraun 火山爆發的,上次Eyjafjallajökull Volcano 埃亞菲亞德拉火山爆發導致整個歐洲交通癱瘓,今次可以坐直升機觀看  Holuhraun 火山 ,是我其中一個去冰島的原因。可是到了二月底,火山停止爆發了。唯有安慰自己,當作一般旅行都好0丫,  今次看不到,畀自己一個藉口去夏威夷啦!

https://www.youtube.com/watch?v=486We3TwnlE

https://www.youtube.com/watch?v=yyoho6dYMA8 

如果一邊睇北極光,一邊有火山爆發,係咪好盞鬼呢? *:D 咧嘴笑

 northern-lights-eruption-view-from-akureyrinorthern-lights-eruption-view-from-akureyri-1     

43日晚上凌晨航班,收拾心情,出發往冰島。今次先到赫爾辛基,轉機到奧斯陸,再轉機往冰島,然後乘內陸機到阿克雷里,真係飛到傻0左!

又見到史力奇啦!  

wd1-2.jpg

wd1-3.jpg

早上抵達奧斯陸機場,等待下午轉機 

wd1-4.jpg

wd1-5.jpg

wd1-6.jpg

wd1-7.jpg

wd1-9.jpg

wd1-10.jpg 

見到維京人公仔,就令我想起我的北歐同房團友CL,當年她在旅途中照顧仍帶病在身的小飛。*&gt;:D< 擁抱 

wd1-11.jpg

wd1-12.jpg

wd1-13.jpg

往冰島的航班閘口在35A,不知是否往來航班並不頻繁,35A35B的閘口是另外加建的 (通過架空走廊) ,當我到達時,空無一人,也沒空調。 

wd1-14.jpg

心想如果是短途機,飛機上沒有午餐,一路走都沒得吃了,只好在機場買個麵飽。這家味道不錯,不過算起兌換率高,挪威幣 Nor Krone $84 HK$84.12 

wd1-15.jpg

終於上飛機往雷克雅未克,咦!有wifi?不過我掃唔到*:( 難過  (Operated by Icelandair) 

wd1-35.jpg

有沒發覺特別?我影0既當然唔係亞婆空姐,而係更遠,我見到個飛機師同駕駛艙,乘客上了飛機他們仍沒關門。 

wd1-36.jpg  

往冰島的一程,在抵達機場時見到冰島航空唯一一架以北極光作機身的飛機 Hekla Aurora ,真的很開心,不過今日多雲,無可能見到極光的。

呢架就係Hekla Aurora,想當日,我和冰島團友  Freda & Raymond  就是在 Hekla 火山酒店的草地上見到北極光0架! 

hekla-aurora   

我都唔明,點解六合彩唔見我中!

那個趕飛機的事一直縈繞著我,不很開心,75分鐘內計埋45分鐘車程去內陸機場,點搞呀!當冰島航空準時降落,我一個箭步衝落飛機,行李又好好彩不久就出0黎,而且我0個件仲好快出度添!咁我喳喳淋拿行李衝出去,原來去冰島唔係直航,0係芬蘭已經過了安檢,入了歐洲境就唔駛再檢,咁我就直出機場啦! 

 

一出去,就見去酒店的機場旅遊巴士  Iceland Excursions ,我給司機看我的voucher , 他說可以讓我上車去內陸機場,但車上的司機又話唔得,要我上隔離0個架巴士。死啦!隔離係第二輪,只得很少人上車,司機要等滿座才開車,結果4:00出機場,架車4:30 pm才開出! 

呢日又落雨,架車開得特別慢,我要5:15 pm登機5:45pm 起飛,架巴士5:15pm先至到總站再轉小巴去機場。 吃惊 吃惊 

飛機準時到 ,但架巴士唔聽話,呢次Delay,上唔到飛機啦! 抓狂 抓狂 抓狂 

真係撞到正,出事了,六合彩又唔見我中!

 ya 

到了5:35 pm終於到了內陸機場,我甩頭甩髻衝入機場,話畀櫃檯人員聽,要上5:45pm起飛的飛機,睇0下畀唔畀我上飛機啦!  委屈 委屈 

個地勤婆婆滋游淡定咁話  :唔駛擔心,你班機都delay 0左,架飛機未到,等0下啦!應該6點先至boarding! 

嘩!真係好彩呀!跟住班機繼續delay,到7:15pm 先至boarding添!諗起0黎,算係好彩定係唔好彩?總之一額汗啦!過0左呢關,行程就應該好輕鬆啦!點知後面又發生事,欲知後事如何,請看下下下回分解。 

Keflavik airport --> Reykjavik airport --> Akureyki airport

wd1-16.jpg

終於來到內陸機場,機場非常小,就得咁多。 

wd1-18.jpg

超小的機場,一眼見晒! 

wd1-17.jpg

個登機閘口隔離就係到(土步)行李輸送帶 

wd1-20.jpg

呢張就係登機證,碳紙一張,一個唔覺意,以為係超市收據掉0左就慘啦! *:P 伸舌頭 

wd1-19.jpg

我都叫做坐過螺旋槳飛機,Qantus 但今次坐Air Iceland 都有D驚,到底天氣係咪咁差? 降落時真係心都震埋出0黎!  

 wd1-21.jpg

終於抵達阿克雷里,雷克雅未克那邊下雨,這裡竟見到藍天! 

wd1-22.jpg

返到guesthouseRáðhús Apartment , 房間很乾淨。 

wd1-24.jpg

看到天色也不錯,雖然仍未到夏天,日落時間已經由極夜邁向永晝,約八時多日落但天色約九時許才開始變黑。 

wd1-25.jpg

這是阿克雷里最主要的街道 

wd1-26.jpg

wd1-27.jpg

阿克雷里是一個重要的漁業中心和港口,是冰島第四大城市。 

wd1-28.jpg

wd1-29.jpg

Akureyri大教堂為冰島北方最大的教堂 ,以雙塔造型為建築結構 , 跟首都Reykjavik的地標Hallgrimskirkja火箭大教堂同出自建築設計師Guðjón Samúelsson的手筆。 

wd1-30.jpg

wd1-31.jpg

wd1-33.jpg

wd1-32.jpg

wd1-34.jpg

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()