話咁快,仲有四個月就結婚兩年啦!時間真係好快,除了成日掛住點樣同小峰去旅行外,好似自己無結過婚一樣,生活沒有變化。

這陣子最觸目的新聞,莫過於斯諾登事件。『思樂冰』來香港『避難』,我心想,香港一樣有竊聽,香港的自由在那裡?真係信0左偽政府所講,香港仲有自由呢個核心價值?

希望『思樂冰』大步檻過呢關。

估唔到呢篇『竊聽風雲』,到今時今日都無過時。
http://blog.yahoo.com/_2AGJZ6NXYELIS7MPYB352QLAWU/articles/69161/category/%E7%A5%9E%E7%B6%93%E4%BF%A0%E4%BE%B6

快要到七月五日了,昨天和今天在新疆又發生事件,曾有通訊短暫被中斷。唉!希望沒事,我現在跟小峰講電話、微訊,也不提任何政事,見過鬼怕黑。
http://blog.yahoo.com/_2AGJZ6NXYELIS7MPYB352QLAWU/articles/69158/category/%E7%A5%9E%E7%B6%93%E4%BF%A0%E4%BE%B6
arrow
arrow
    全站熱搜

    小飛 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()